Predstavljanje britanskog poslovnog centra hrvatske bbcc

Vi ste ovdje

29. svibnja ove godine Veleposlanstvo Ujedinjene Kraljevine Velike Britanije i Sj. Irske u Republici Hrvatskoj i Ured za trgovinu i ulaganja Ujedinjene Kraljevine uspješno su predstavili novu poslovnu platformu, Britanski poslovni centar Hrvatska (BBCC), osmišljen s ciljem poticanja trgovine i ulaganja između Ujedinjene Kraljevine i Hrvatske, a pod pokroviteljstvom g. Conrada Birda, voditelja kampanje GREAT Britain, koji je u Hrvatsku i došao samo zbog ovog događanja. Glavni je govornik bio Ministar turizma Vlade Republike Hrvatske, g. Darko Lorencin.
Vedrana Likan, predsjednica odbora BBCC-a, kaže da je cilj BBCC-a utjecati na promociju Hrvatske kao privlačne destinacije za ulaganja. „Željeli bismo otvoriti hrvatsko tržište britanskim investitorima, ali i pomoći hrvatskim trgovačkim društvima koja pokazuju interes za Ujedinjenu Kraljevinu“, rekla je Vedrana Likan. 
Britanski ambasador, Nj. E. g. David Slinn, koji je i otvorio događanje, kaže da je BBCC sastavni dio globalne inicijative gospodarske diplomacije Ujedinjene Kraljevine, a koja za cilj ima povećanje rasta u Ujedinjenoj Kraljevini i poticanje izvoza proizvoda britanskih trgovačkih društava na međunarodna tržišta. Pokretanje BBCC-a sastavni je dio globalnih napora, rekao je Nj. E. g. David Slinn te nadodao da je Veleposlanstvo usko surađivalo i s gospodarskom diplomacijom hrvatskog Ministarstva vanjskih i europskih poslova.
G. Conrad Bird, voditelj kampanje GREAT Britain, predstavio je najveću marketinšku inicijativu koju je vlada Ujedinjene Kraljevine ikada imala publici koju je sačinjavalo 160 predstavnika privatnog sektora, stručnjaka za odnose s javnošću i oglašavanje i službenika hrvatske Vlade. Conrad je rekao da kampanja GREAT Britain nije namijenjena ponovnom kreiranju prepoznatljivog identiteta Britanije, nego izravno poticanju rasta i stvaranju poslova u Ujedinjenoj Kraljevini. 
U sklopu predstavljanja održana je zanimljiva i živa rasprava o tome što se može napraviti da se Hrvatska pozicionira kao prepoznatljiva destinacija za ulaganja. Jedan od prijedloga bio je da Hrvatska promijeni poimanje sebe kao male zemlje, te se pozicionira kao ekskluzivna destinacija za turizam, industriju i investicije.